کد خبر: 1224692
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
زنبور‌ها به فینال لیگ قهرمانان فکر می‌کنند
درخشش پاری‌سن‌ژرمن در نیوکمپ و صعود به نیمه‌نهایی، شایستگی‌های لوئیز انریکه را به همه نشان داد. در شبی که هواداران بارسا با گل زودهنگام رافینا به صعود امیدوار شده بودند، ستاره‌های پی‌اس‌جی با هدایت سرمربی سابق کاتالان‌ها آرزوهایشان را نقش برآب کردند تا حریف دورتموند شوند
شیوا نوروزی

جوان آنلاین: درخشش پاری‌سن‌ژرمن در نیوکمپ و صعود به نیمه‌نهایی، شایستگی‌های لوئیز انریکه را به همه نشان داد. در شبی که هواداران بارسا با گل زودهنگام رافینا به صعود امیدوار شده بودند، ستاره‌های پی‌اس‌جی با هدایت سرمربی سابق کاتالان‌ها آرزوهایشان را نقش برآب کردند تا حریف دورتموند شوند. با توجه به برتری ۳ بر ۲ بارسا در بازی رفت، پاریسی‌ها با تحمیل شکست ۴ بر یک، مجموعاً با برتری ۶ بر ۴ جشنی تاریخی به راه انداختند. انریکه هفت سال پیش با بارسلونا در زمین پاری‌سن‌ژرمن ۴ بر یک باخت و با شکست تیم سابقش در نیوکمپ آن را با برد شیرین ۶ بر یک جبران کرد. با اینکه کاتالان‌ها به شدت نسبت به داوری اعتراض داشتند، اما سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از اینکه توانسته شبی باشکوه را برای پاریسی‌ها رقم بزند، خوشحال بود: «بازی را خوب آغاز کردیم و آماده هر سناریویی بودیم. مسابقه زیبا و پرگلی بود و هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. بارسلونا شرایط را برای ما سخت کرد. ناامید نشدیم و تلاش زیادی از خود نشان دادیم. اخراج بازیکن بارسا کار را برای ما راحت کرد و با ارائه یک بازی بسیار خوب توانستیم به پیروزی برسیم. معمولاً درباره داوری صحبت نمی‌کنم. تلاش می‌کنم خودم را جای داور بگذارم. کمتر به داوری اعتراض می‌کنم و از بازیکنان هم می‌خواهم بی‌توجه باشند. به عنوان سرمربی سابق بارسلونا سخت است که چنین شرایطی را تجربه کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین تجربه‌ای نباشم. یک گام رو به جلو داشتیم. در دور بعد به مصاف بورسیا دورتموند می‌رویم. در مرحله گروهی با این تیم بازی و به عنوان صدرنشین صعود کردیم. به نظرم احتمال هر نتیجه‌ای وجود دارد.» در آن سوی میدان ژاوی اخراج ناعادلانه آرائوخو را عامل حذف تیمش عنوان کرد: «ناراحت و عصبانی هستیم، چون فکر می‌کنم اخراج آرائوخو نتیجه بازی را تعیین کرد. وقتی ۱۱ نفره بودیم خوب بازی می‌کردیم، اما پس از آن بازی خراب شد. کارت قرمز برای آن صحنه خیلی زیاد بود. داور می‌توانست طور دیگری سوت بزند. تا قبل از ۱۰ نفره شدن خوب بودیم و حتی پس از آن نیز فرصت‌هایی داشتیم. داور با تصمیمش کار یک فصل ما را خراب کرد. به نظرم اخراج آرائوخو غیرضروری بود. به داور گفتم عملکردش خیلی بد و فاجعه بود. دوست ندارم در مورد داوران صحبت کنم، اما باید انتقادات را بگویم و نمی‌توانیم ساکت بمانیم.»
زنبور‌ها نیز در خانه باخت دور رفت برابر اتلتیکومادرید را جبران کردند و مجموعاً با برد ۶ بر ۳ به استقبال پاری‌سن‌ژرمن رفتند. ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند عملکرد شاگردانش را ستود: «به بازیکنانم افتخار می‌کنم. هنوز به فینال صعود نکرده‌ایم. تا آن زمان دو بازی باقی مانده است. بار‌ها اتفاق نیفتاده که دورتموند به نیمه‌نهایی برسد. پس منطقی است که برای فینال بجنگید. پاری‌سن‌ژرمن را پیش‌رو داریم. قبلاً در بازی خارج از خانه کمی مشکل داشتیم، اما حالا پیشرفت کرده‌ایم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار